Sipariş verirken önemli hususlar nelerdir?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.
Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz renk tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” e tıklayarak, sistemin size soracağı kargo ve teslimat bilgilerinden sonra ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz.
(eğer bölgenize hizmet vermiyorsa Aras yada Sürat Kargoya)
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişleriniz 24 saat içerisinde Hepsijet'eteslim edilir.
Kargo ücreti ne kadar?
Güncel olarak 49,99TL dir. Bu kargo tutarına kapıda ödeme ücreti dahil değildir.
Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız email adresinize ve telefonunuza tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail yada sms gönderilecektir. Müşteri temsilcilerimiz siparişinizi en kısa sürede size ulaştırmak üzere ürünlerinizi özenle hazırlayacak ve kargoya verecektir. Siparişiniz elimize ulaştıktan sonra en geç 2 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir mail veya sms yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Ödemelerinizi kredi kartı, banka kartı, banka havalesi yada kapıda ödeme olarak yapabilirsiniz.
Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?Siparişler 2 iş günü içerisinde Hepsijet Kargoya (eğer bölgenize hizmet vermiyorsa Aras yada Sürat Kargoya) verilmektedir. Kargoya verilince kargo takip numarası siparişinizdeki telefon numarasına mesaj olarak gelecektir. Ortalama teslimat süresi 2-4 iş günüdür. Teslimat süresi kargo firmasının yoğunluk durumuna göre değişebilir. Herhangi bir karışıklık olmaması için teslimat adresinizi kontrol etmeyi unutmayınız.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Şifremi Unuttum?
Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.
ÜRÜNÜ NASIL İADE EDEBİLİRİM?
- Siparişinizle ilgili iade veya değişim işlemi yapılmasını istemeniz durumunda Whatsapp Destek Hattımız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
- Whatsapp : +90 850 308 4990
- İade süreci ürünün tesliminden itibaren 7 gündür.
- Aras Kargo şubesine giderek anlaşma kodumuz ile KARŞI ÖDEMELİ göndermeniz gerekir.
- Anlaşmalı kodumuz ile gönderim sağlayacağınız için ürünleri tarafımıza karşı ödemeli şekilde göndermeniz gerekmektedir. Kargoyu teslim aldığımızda kargo bedeli iade edilecek olan ürün tutarından kesilecektir. Değişim istenmesi halinde ise tarafınıza kargolanacak ürünün kargo bedeline yansıtılacaktır.
- Karşı ödemeli şekilde gönderdiğiniz kargolar teslim alınmamakta ve teslim ettiğiniz şubeye sizin adınıza geri dönmektedir.
- İade ve değişim kargoları depomuza 1-4 iş günü içerisinde ulaşmaktadır.
- Onaylanan iadelerin para iadesinin hesabınıza gönderilmesi 7-14 iş günü sürmektedir. Ürünü satın alırken ödemiş olduğunuz hizmet bedelleri (kargo bedeli, özelleştirilmiş kutulama ürünleri, kapıda ödeme bedeli, banka komisyonu vs.) kesilerek iadeniz sağlanmaktadır.
- Değişim yapmak istediğiniz ürünlerde de bu prosedür geçerlidir.
- ÜRÜNÜN DEĞİŞİMİNİN YAPILMASI İSTENMESİ HALİNDE GİDİŞ - GELİŞ KARGO BEDELİ ÖDEDİĞİNİZ TÜM TUTARDAN 100 TL KESİLMEK ŞARTIYLA ALICIYA AİTTİR. ALICI, DEĞİŞİM YAPMAK İSTEDİĞİ ÜRÜNÜN TARAFIMIZA VE İSTEDİĞİ YENİ ÜRÜNÜNDE TEKRAR KENDİSİNE ULAŞMASININ KARGO BEDELİNİ ÖDEMEYİ TAAHHÜT EDER.
- KARGO ÜCRETLERİNİN ARTMASI SEBEBİ İLE İADE KARGO ÜCRETİ 100 TL OLARAK GÜNCELLENMİŞTİR.
- İNDİRİMLİ ÜRÜNLERDE İADE VEYA DEĞİŞİM YAPILMAMAKTADIR. KAMPANYALARDAN FAYDALANMAK VE SEPET TUTARINI ARTTIRMAK İÇİN ALINIP İADESİ TALEP EDİLEN ÜRÜNLERDE İADE SAĞLANMAYACAKTIR.
- TESLİM ALINMADIĞI İÇİN TARAFIMIZA İADE OLARAK DÖNEN TÜM KARGOLARIN GİDİŞ - GELİŞ KARGO BEDELİ ALICIYA AİTTİR. ALICI, SİPARİŞ VEREREK ÜRÜNÜ TESLİM ALMAYI, TESLİM ALMAMASI HALİNDE İSE KARGO BEDELİNİ KARŞILAMAYI TAAHHÜT ETMİŞ BULUNMAKTADIR.